fredag 13. november 2015

"Scrappetørke"

Etter lang tids scrappetørke, dro jeg på scrappekveld på onsdag. Det var som vanlig kjempekoselig. Jeg fikk tips om en annen type kort enn det jeg har laget før, med konvolutt.






















Det var veldig artig å komme i gang igjen, og kjenne at lysten til å scrappe kom tilbake. I tillegg var jeg kjempeheldig og vant masse fint, som ble loddet ut. Jeg har ikke dies, og vant min første dies. Heldigvis har vi tilgang på maskin, på scrappekveldene, så jeg fikk prøve å bruke dies'en jeg vant. (Toppen på kortet, som står inni konvolutten, er laget med denne diesen).

I sommer scrappet jeg to like takkekort:

















I oktober fylte både min mor og min far 70 år. Det er bare 11 dager mellom dem, i alder. Jeg scrappet dette kortet til bursdagene deres:























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar