mandag 26. januar 2015

De første kortene i 2015:

Etter jul var det artig å lage alt mulig annet enn julekort.
Prøvde meg først på et sukkersøtt rosa kort:



Jeg er veldig glad i pastellfarger og blomster, men jeg må innrømme at jeg ble godt fornøyd med mitt neste kort, som er mer i vintage-stil (tror jeg. Hehe. Er ikke så kjent med hva som kan kalles hva, enda):




Jeg har også laget et kort til min nevø, som ble 19 år i januar. Det er han som er avbildet på kortet, på ski: 




Hver onsdag kveld pleier hun som selger scrappeutstyr her i byen, å ha "åpent hus" på bakrommet på butikken sin. Så kan alle som liker å scrappe, komme å sitte sammen, og scrappe sammen, og kose seg. Dette har jeg kun fått anledning til å være med på, to ganger, men det er utrolig trivelig, og lærerikt, så det håper jeg at jeg får anledning til å være med på mange, mange ganger fremover. 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar