mandag 26. januar 2015

Kurs og nye kort som ikke er julekort.

Jeg gikk et kveldskurs på 3 timer i november 2014, og på denne kurskvelden lagde vi en juletag og et julekort:




I forbindelse med farsdagen i november, lagde jeg også et farsdagskort til min far og et til min mann, fra barna:



Jeg ble så inspirert, at jeg måtte lage et morsdagskort til min mor, også, selv om det var mange måneder igjen til morsdagen, enda. Jeg ser på dette kortet nå, og ville nok ikke ha laget det sånn, nå, men, i november var dette så langt som jeg hadde kommet, utviklingsmessig:


Mamma liker ugler, og av den grunn ble det kort med ugler på, til henne. (Bildet er av meg som barn, og mamma, i 1968). 


Jeg lagde også noen enkle fyrstikkesker med julemotiv:



Jeg kjøpe meg litt nye ark og pynt, og prøvde meg på kort som ikke hadde julemotiv: 



Jeg ser nå, at kortene var veldig enkle. 
Jeg lager fortsatt enkle kort. (Men ikke så enkle, kanskje.)
Vet ikke om jeg noen gang kommer til å lære meg å lage litt mer kompliserte kort og lag på lag, kort.


Jeg lagde tre helt like kort som kortet under her, til tre vennepar av oss som vi var på MC-ferie med i sommer:




Min datter har bursdag i desember, og jeg lagde et kort til henne, fra min mann og meg, samt hennes lillebror:



I tillegg lagde jeg dette kortet til henne, fra hennes to barn:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar