mandag 24. oktober 2016

Er par nye kort.

Mine kort er fortsatt svært amatørmessige. Men, jeg er ikke så veldig kreativ og kunstnerisk av meg, dessverre, så kortene får bli som de blir. Jeg koser meg veldig med å scrappe kort, og er veldig glad i å treffe de andre damene på scrappekveldene, hver onsdag.

Her er to kort jeg har laget nå nylig:

Dette er til en kompis av min mann og meg. Han og kona kjører også motorsykkel - goldwing, sånn som oss, så kortet måtte selvsagt ha med bilde av en goldwing:





Dette er et kort jeg laget til en babyshower:


2 kommentarer:

  1. Takk for hyggelige kommentarer Bente, ser du er i sving med å lage nydelige kort igjen, det var artig å se. Jo lykkeboden skal bli til en lykkebod i ordets rette forstand. Så det blir spennende. Skal be deg på besøk når den er ferdig.

    SvarSlett